ورود و عضویت
0
سبد خرید شما خالی است

دوره های نقاشی با پاستل

دوره های نقاشی با پاستل

پاستل، یکی دیگر از ابزارهای نقاشی است. که به همراه آبرنگ و گواش و رنگ های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. و تکنیک نقاشی با پاستل، بعنوان یکی از جذاب ترین دوره های آموزش نقاشی است. که افراد علاقه مند به هنر و نقاشی می توانند با یادگیری این شاخه ی نو و جذاب نقاشی، آثاری منحصر به فرد و زیبا طراحی کنند. از مزایای نقاشی با پاستل، می توان به باز بودن دست افراد برای خلق آثار مختلف اشاره کرد. که این مزیت باعث می شود افراد علاقه مند بیشتری به این شاخه از هنر روی بیاورند. گروه تخصصی آموزش نقاشی سبحان با برگزاری کلاس ها و پشتیبانی قوی توسط استادی مجرب، شما را در این راه یاری می کند.

انواع پاستل و ویژگی هر کدام

پاستل ها به 4 شکل وجود دارند:

  1. پاستل های سخت،

  2. پاستل های نرم

  3. مدادهای پاستلی

  4. و پاستیل های روغنی 

 

  1. پاستل های سخت معمولاً مستطیل شکل بوده و چسب بیشتری برای نگه داشتن چوب در کنار هم دارند. هر یک از آنها دارای کیفیت های مختلفی هستند و تأثیرات متفاوتی را ایجاد می کنند.

  2.  سختی یا نرمی پاستل با توجه به میزان چسب در چوب تعیین می شود. پاستل های نرم چسب گیرنده و رنگدانه بیشتری دارند. آنها به طور معمول یک شکل گرد دارند.

  3. مدادهای پاستلی پاستلی هستند که درون چوب قرار گرفته اند و به همین دلیل امکان آشفتگی کمتر و کنترل بیشتر جزئیات فراهم می شود. آنها را می توان به راحتی با پاستل های نرم و سخت یا نرم مخلوط کرد.

  4. پاستیل های روغنی برای ایجاد جلوه های نقاشی بسیار مناسب هستند ، اما اتصال دهنده موم آنها به این معنی است که با انواع دیگر پاستل سازگار نیستند.

 

صفحات مرتبط
preloader